loader-img
loader-img-2
بسم اللله الرحمان رحیم
یه کتاب خوب میتونه زندگیت رو عوض کنه!
66963155 - 021
کتاب‌هایی که برای افزایش روحیه موثر هستند

کپسول‌های انرژی‌زا با خواندن کتاب

همه‌ی ما‌ در زندگی‌مان وقت‌هایی را تجربه کرده‌ایم که موانع مختلف، طوری در مقابل ما صف‌آرایی می‌کنند که رسیدن به اهدافمان را تقریبا محال می‌بینیم. کتاب‌هایی که امروز معرفی می‌کنیم، حکم کپسول‌های انرژی‌زایی را دارند که می‌توانند ما را این جور وقت‌ها سر پا کنند و از نو راه بیندازند.

کتاب اول پیرمرد و دریا  

کتاب پیرمرد و دریا یکی از بزرگ‌ترین شاهکارهای ادبیات داستانی آمریکاست که تلاش‌های یک ماهی‌گیر پیر کوبایی را شرح می‌دهد. ماهی‌گیر در دل دریاهای دور برای به دام انداختن یک نیزه‌ماهی بسیار بزرگ با آن وارد مبارزه‌ی مرگ و زندگی می‌شود. 
این کتاب، نوشته‌ی ارنست همینگوی، نویسنده‌ی سرشناس آمریکایی است.

کتاب دوم عقل و احساس 

عقل و احساس نخستین رمان جین آستین، نویسنده‌ی انگلیسی است که شخصیت‌های اصلی آن دو خواهر به نام‌های الینور و ماریان دشوود هستند. این دو خواهر به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کنند و درگیر و دار ماجراهای عاطفی‌شان، عشق و دل‌شکستگی را تجربه می‌کنند.
بر اساس این رمان تاکنون اقتباس‌های ادبی، سینمایی و تلویزیونی فراوانی انجام شده.

کتاب سوم آن شرلی

اولین جلد از مجموعه داستان‌های آن شرلی اثر لوسی ماد مونتگمری است.
خواهر و برادری مزرعه‌داری تصمیم می‌گیرند سرپرستی پسربچه‌ی 10–11 ساله‌ای را به عهده بگیرند؛ اما کسی که مسئولیت داشته یتیم مورد نظر را از یتیم‌خانه به گرین گیبلز ببرد، به اشتباه دختربچه‌ای به نام آن شرلی را که والدینش را هنگامی که سه‌ماهه بوده از دست داده، به گرین گیبلز می‌آورد و آنی در آنجا ماندگار می‌شود و به جای کمک به متیو در کشاورزی، در خانه‌داری به ماریلا کمک می‌کند و ماجراهای جذابی به وجود می‌آورد.

دیدگاه شما

2020 © Copyright - almaatech.ir