loader-img
loader-img-2
بسم اللله الرحمان رحیم
یه کتاب خوب میتونه زندگیت رو عوض کنه!
66963155 - 021
یک رمان زندگی‌نامه‌ای بر اساس داستان واقعی

 

بهزاد دانشگر را حالا دیگر می‌شود با کارنامه‌ای از آثار موفق و پرمخاطب مانند ادواردو، پادشاهان پیاده و دختران آفتاب با توانمندی ویژ‌ه‌اش شناخت: نوشتن داستان‌های پرکشش و باورپذیر بر مبنای ماجراهای مستند و واقعی و متناسب با نیازهای جامعه‌ی جوان ایرانی.

رمان نفس هم که اکنون به چاپ سوم رسیده است با همین فرمول نوشته شده است. یک رمان زندگی‌نامه‌ای بر اساس داستان واقعی زندگی دختر نوجوانی به نام لیلا غ. و با موضوع همچنان ملتهب #روابط_دختر_و_پسر بر بستر مهم‌ترین شکاف گفتمانی جامعه‌ی ایرانی در چند دهه‌ی اخیر؛ یعنی تقابل نگاه سنتی و مدرن.

این رمان عاشقانه، روایت دخترانی است که این شکاف گفتمانی را در برزخ میان آداب و خط قرمزهای خانواده‌های سنتی‌شان با فضایی که در محافل دوستانه و رابطه‌های عاشقانه‌ی امروزی جاری است با گوشت و پوست و استخوان درک می‌کنند و در جست‌وجوی معیاری برای انتخاب راه درست، گاهی افسرده و منزوی می‌شوند، گاهی تسلیم و گاهی مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند.

نویسنده در نگارش این رمان سعی کرده، ضمن وفاداری به خاطرات واقعی قهرمان داستانش، از قدرت داستان‌پردازی خود برای ایجاد کشش بیشتر در روایت ماجراها و حوادث کمک بگیرد.

طراحی ساختار بصری و #جلد کتاب خلاقانه‌ی نفس که توسط مجید زارع انجام شده، موجب تمایز و جذاب‌تر شدن این کتاب شده است.

دیدگاه شما

2020 © Copyright - almaatech.ir