loader-img
loader-img-2
بسم اللله الرحمان رحیم
یه کتاب خوب میتونه زندگیت رو عوض کنه!
66963155 - 021
حرف و حدیث و حاشیه و جنجال پیرامون 2030

 

در این چند سالی که از مطرح شدن سند2030 گذشته حرف و حدیث و حاشیه و جنجال پیرامون آن کم نبوده. از تحلیل‌های به شدت سیاسی با هدف منکوب کردن جناح رقیب گرفته تا حرف‌های خاله‌زنکی و درگوشی در شبکه‌های اجتماعی و دورهمی‌های خانوادگی.

چیزی که در این میان کم داشته‌ایم تبیین و تحلیل وزین و غیرسیاسی و همه‌جانبه و دقیق و متکی به متن اصلی این سند بود که متاسفانه از میان صاحب‌نظران و نخبگان کمتر کسی به سراغ آن می‌رفت. 

یکی از معدود افرادی که عمیق و پرشور وارد عرصه‌ی روشن‌گری درباره‌ی این سند شد، حسن رحیم‌ پور ازغدی بود که با حضور در جمع استادان حوزه و دانشگاه و نیز در نشست‌های دانشجویی  متعدد به روخوانی متن سند و تبیین ماهیت، اهداف و آسیب‌های آن پرداخت.

این کتاب، متن همان سخنرانی‌هاست که به همت آقای حسین ایزدی به نوشتار تبدیل شده و پس از تلفیق و حذف مباحث تکراری، در قالب شش گفتار دسته بندی و تدوین شده است: گفتار اول: کاپیتولاسیون بین‌المللی،گفتار دوم: لایه‌های پنهان سند توسعه‌ پایدار، گفتار سوم: پرسش‌های اساسی درباره‌ی اسناد بین‌المللی، گفتار چهارم: نقد جامع سند آموزشی 2030، گفتار پنجم: سند 2030، سندی الزام‌آور ، گفتار ششم: پرسش و پاسخ‌هایی در باب 2030

دیدگاه شما

2020 © Copyright - almaatech.ir